Čau, já jsem Alex

07.03.2020

Pokud vás zajímají novinky a zajímavosti z oblasti medicíny, vědy a výzkumu v podání věčně pozitivně naladěného a někdy fakt otravného studenta medicíny, jste tu správně! WARNING: A lot of fun and irony included!

Ahoj, vítám vás na svém blogu. Něco málo ve zkratce o mně. Jsem student medicíny, specializuju se na patologii a soudní lékařství. Pracuju na jedné z pražských nemocnic právě na oddělení soudního lékařství. Tento obor je taky mým obrovským koníčkem. Šílený, že? ,,Prej mrtvoly a koníček, pfff." Říkáte si možná. Věřte, že tento obor přináší mnohem víc a když už si říkáte, že vás nic nemůže překvapit, přijdete ráno do práce a ejhle - překvapení. Ale aby to nebylo jen o patologii, jsem velkým milovníkem kávy, přírody a dobrého humoru. S oblibou o sobě říkám, že klíčem k mému srdci je vývrtka (v mém případě čti: rád si dám sklenku, dvě nebo lahev). Na závěr vám popřeju dobré čtení a spoustu zábavy. :)

Alexandr Daniels
Všechna práva vyhrazena 2020 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky