#COMEBACK

05.04.2021

Ahoj, hola, hallo! 

V mým případě už teda "hallo". Za ten skoro rok mé neaktivity tady se toho opravdu hodně událo. Ptáte se, proč jsem sem moc nepřispíval? Tentokrát to opravdu můžu svést na Coronu. Ne, že bych byl nemocný celý rok, ale covid pozitivní pacienti mi bohužel narušili moji komfortní zónu a time-management více, než jsem si přál. V první polovině minulého roku se pitvali "coviďáci" o sto šest. Takže být několik hodin denně navlečený v ochranném obleku, pak zpracovávat posudky, učit se do školy, nějaký soukromý život a ještě psát články? Lil too much. Proto jsem to odložil na dobu neurčitou. Průběžně jsem si akorát dělal takový bodíky, o kterých bych chtěl psát. Postupně to tady budu tedy doplňovat.

Stay tuned a brzy naskledanou.

Alexandr Daniels
Všechna práva vyhrazena 2020 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky